שלטים מוארים

הדרך של עסק קטן עד בינוני לבדל את עצמו מהמתחרים הוא באמצעות שלט מואר, שיכול להעביר מסרים שונים, למשוך את העין ולהחזיק זמן רב

שיטות השיווק בעסקים הקטנים ובעסקים הגדולים היא שונה משמעותית. אם בעסקים הגדולים מתמקדים בפעילויות יקרות, שיווק ברשתות החברתיות ובמדיות השונות, אצל עסק קטן המטרה היא להשיג יתרון על פני המתחרים בסביבה. כל השיטות הישנות תופסות – מעלונים, דרך חברי מועדון שכונתיים ועד שלטים מוארים

 

היתרון הגדול של שלט מואר הוא שהוא בולט מאוד בעסקים שנמצאים בתוך שכונות מגורים, כמו הרבה מאוד מהעסקים הקטנים המדוברים. שלטים מוארים יכולים לשרת כמה מטרות ולמקסם את השימוש בהם. השלטים של היום מציגים טכנולוגיה שמאפשרת למסר להתחלף, להופיע בצבעים שונים ולרוץ בדרכים שונות על המסך. לרגע אפשר לשים את שם העסק, לאחריו את הטלפון ולאחר את המבצע היומי. האפשרויות הן בלתי נגמרות.

 

להשיג יתרון על המתחרים

בתור בעל עסק שנמצא בתוך שכונת מגורים, סביר להניח שהמתחרים מנסים להשיג יתרונות משלהם בדרכים כאלו או אחרות. לכן, חשוב להקדים ולחשוב על פתרונות יצירתיים בתקציב די קטן. שלט מואר יענה על כל הצרכים הללו ויכול לשמש כאמצעי שיווק פרקטי ביותר בעלויות שכל בעל עסק קטן יכול להרשות לעצמו. הבחירה בשלטים מוארים היא בחירה קלאסית למקומות שעובדים גם בשעות החושך כמו פיצוציות, ברים, ומסעדות. בעזרת מסר מואר שנראה מרחוק ומועבר בצורה חכמה, אפשר למשוך כמות לא מבוטלת של לקוחות ולהגדיל בצורה משמעותית את הרווחים.

 

היתרון הגדול הוא שניתן להציב את השלטים לא רק בסמוך לבית העסק. הם באים בכמה גדלים וניתן להציבם גם במקומות מרכזיים ברחבי השכונה. השלט יוצר הרבה מאוד סקרנות, הטקסט והצבעים הם בולטים ומעניינים ואין ספק שמדובר בכלי שיווקי קריטי. חברות רבות המתעסקות עם שיווק שלטים מוארים נותנות שירות שלם שכולל סיוע בעיצוב והתאמה לקהל היעד. יש לא מעט סוגים שונים של שלטים, דבר שיוצר הבדלים משמעותיים במחיר. מהשלטים הפשוטים והמתאימים לכל כיס ועד שלטים גדולים ומעוצבים, שעולים קצת יותר.

 

השימוש החוזר

היתרון הגדול ביותר של שלט מואר הוא השימוש החוזר. השלטים הטובים יחזיקו מספר שנים ובמקום לרכוש שלט חדש בכל כמה שנים, אפשר פשוט לשנות את העיצוב, המסר או המבצע העדכני. השלט מתאים לכל מצב ולכל עסק, ואפשר לשחק בכל יום עם הכיתוב כדי ליצור עניין ומשיכה חדשה עבור הלקוחות הפוטנציאליים.

 

שימוש בשלטים מוארים הוא חכם, חסכוני, ויכול למשוך לקוחות יותר מכל אמצעי שיווק מקומי אחר. בעלי עסקים קטנים שמחפשים להשקיע ולקבל תמורה לאורך זמן צריכים להבין את הכוח של השלט המואר, שנראה גם מרחוק, ויכול להעביר מסר הרבה יותר טוב מכל אמצעי זמין אחר שהוא אינו שיווק במדיה כמו טלוויזיה, רדיו או אינטרנט. חברות רבות עוסקות בשיווק שלטים מוארים ולרובם יש הרבה לקוחות שהם בעלי עסקים קטנים שעובדים בשכונות מקומיות, אך גם עסקים גדולים יותר שמחפשים דרך נוספת לפרסם את עצמן.

ביג מדיה , מתקני פרסום בע"מ

רחוב גיסין 75 (בתוך המתחם) פתח תקווה

טל' 03-9221048

יצחק  054-4490906

רועי 054-6390906

פקס 03-9235243

דוא"ל :Bigmedia@Bezeqint.Net

ביג מדיה , מתקני פרסום בע"מ    |    רחוב גיסין 75 (בתוך המתחם) פתח תקווה    

רועי 054-6390906|    פקס 03-9235243    |    דוא"ל :bigmedia@bezeqint.net