שילוט לעסק​

שיווק של עסק כולל הרבה מרכיבים, אך הבסיס הוא שילוט איכותי עם מסר נכון. חשוב להתאים את השלט לסוג העסק ולתקציב הפרסום

שילוט לעסקים היא שיטת השיווק הוותיקה ביותר בעולם והיא רק הולכת ומשתכללת עם השנים. כבר במאה שעברה הבינו בעלי העסקים כי הם צריכים לפרסם את העסק כדי לגרום לאנשים להגיע ולקנות. זה החל עם שילוט מנייר ועלונים, אך במהרה התפתח לשלטי פח וכיום לשלטים חשמליים ומוארים. הכל במטרה ליצור את היתרון היחסי על פני המתחרים.

ייצור שלטים לעסקים לא נגמר רק בהדבקה של דף על פח, אלא זה הרבה יותר מזה.

 

השילוט צריך להיות מותאם לעסק מבחינת המיקום שלו, תקציב הפרסום שלו, והרצונות שלו לאורך זמן. עסק מקומי וקטן, שרוצה רק לפנות לשכונה או לרחוב שהוא נמצא, יכול להסתפק בשלט פח קטן, בעוד עסק גדול, שרוצה לבדל את עצמו וליצור לעצמו שם, יכול לרכוש שלט חשמלי ומואר ולשים אותו במיקום מרכזי בעיר.

 

להבין את הקהל

שילוט לעסקים הוא הבסיס השיווקי שכל עסק חייב שיהיה לו. לפני הפנייה לפרסום ברשתות החברתיות דרך האינטרנט, או פרסום במדיות כמו טלוויזיה, רדיו או עיתונים, הבסיס חייב להיות שם. כדי שאנשים ייכנסו לבית העסק הם חייבים לדעת לאן הם באים, מה סדר הגודל של המחירים ואיך אפשר ליצור קשר. לאחר מכן אפשר להתקדם, אך אסור לשכוח להניח את היסודות.

 

בעבר, אופציות שילוט לעסק היו מוגבלות מאוד. מרבית העסקים היו מפרסמים רק את השם, וללא מסר אמיתי. כיום, אפשר לייצר מסר ותכנית פעולה עוד בשלב הראשוני, כדי למקסם את הרווחים. כדי לעשות זאת, צריך להבין את העסק, את הקהל הפוטנציאלי, את היעד, וכמובן, לעבוד בתוך תקציב הפרסום של העסק. צריך לבחור את סוג השלט הנכון מבין מגוון רחב של שלטים לעסקים - את הגודל הנכון, וכמובן את המסר הנכון. יש עסקים ששילוט מקומי לא יספיק להם, וכאלו ששלט פח פשוט יעשה את העבודה, ולכן שווה לעשות מחקר לפני ההזמנה.

 

איכות משופרת

האיכות של השלטים לעסקים השתפרה פלאים במשך השנים וכיום השלטים ניידים יותר, נראים טוב יותר ומעבירים את המסר בצורה חדה וברורה יותר. בסופו של דבר, כאשר בעל עסק מזמין שלט, הוא לא רוצה להחליף אותו בתוך שנה או שנתיים, הוא רוצה שלט לאורך זמן, וזה בדיוק מה שהוא מקבל היום, בין אם הוא מזמין שלט מפח או שלט חשמלי מואר. כיום יש גם צורך להציג את העסק בירידים, תערוכות וימי עיון, ועם שלט נייד אפשר לעשות זאת בצורה נוחה, ולא לרכוש שלט נוסף ומיוחד לצורך העניין.

 

בעל עסק צריך להבין שהוא צריך להתאים את עצמו לרוח התקופה ולרוחות המשתנים בעולם השיווק. כיום צריך לבצע הרבה מאוד סוגים של שיווק כדי להיות אפקטיביים. הבסיס הוא שילוט לעסקים אשר יבנה את הדרך לשיטות פרסום מתקדמות יותר. כדי למקסם את האפקטיביות של הפרסום, צריך שלטים איכותיים, שמעבירים היטב את המסר ויוצרים בסיס טוב להמשך.

ביג מדיה , מתקני פרסום בע"מ

רחוב גיסין 75 (בתוך המתחם) פתח תקווה

טל' 03-9221048

יצחק  054-4490906

רועי 054-6390906

פקס 03-9235243

דוא"ל :Bigmedia@Bezeqint.Net

ביג מדיה , מתקני פרסום בע"מ    |    רחוב גיסין 75 (בתוך המתחם) פתח תקווה    

רועי 054-6390906|    פקס 03-9235243    |    דוא"ל :bigmedia@bezeqint.net